verdedigt Wood

DepartementVaucluse
Plaats van vertrekSault
OmgevingPlatteland

Vanuit het dorp, maak uw weg naar de gemeentelijke camping ( St Trinit, Forcalquier ), en verder richting het circuit.

Vanaf het circuit, nemen de stenen pad richting noordwesten ( uitzicht op de Mont Ventoux ), passeren verdedigt en verder langs het pad naar de Roumane kruispunt. Sla rechtsaf op het pad, langs de La Rouyère kruispunt en blijven de Mougne Pass. Klim het pad aan de rechterkant. Volg het eerste pad rechts voor de 200m, volg het pad aan de linkerkant voor 80 m tot het verdedigt Sinkhole. Ga rechtdoor en neem dan het brede pad aan de rechterkant om de Loutar - du - Loup kruispunt. Neem het pad links naar de D950 in de Hermitage. Steek de weg over en volg het op de links om het pad rechts af te dalen. Hieruit volgt een grote lus en komt in de Curni Ravijn. Neem de onverharde weg aan de linkerzijde : het begint vlak en geleidelijk omhoog naar de Eimine Hole. Ga verder in dezelfde richting en dalen de stenen pad in Pourraches Woud. Daal de weg af, langs de schietbaan en volg het spoor van 200 m tot Mougne. Keer terug naar het circuit.